ייעול תהליכים עסקיים ותפעוליים עם GLASSIX ותקשורת אומניצ'אנל

שירות לקוחות

חזק את הקשר בין הלקוחות למותג על-ידי שיפור חווית הלקוח: במקום לגרום ללקוחות להמתין על הקו כדי לדבר עם נציג שירות, GLASSIX מאפשרת להם ליצור קשר מיידי עם נציג החברה באמצעות כל אחד מערוצי התקשורת. GLASSIX אף משפרת באופן ניכר את היכולת של נציגי השירות לסייע ללקוח בפתרון בעיות באופן עצמאי על-ידי העברת אמצעי המחשה והסברה כגון תמונות, סרטוני וידאו, מדריכים וכו' בין הנציג ללקוח, שבאמצעותם יכול אותו לקוח להגיע לפתרון הבעיה או תקלה בעצמו ולחסוך הגעה של טכנאי.

גלאסיקס מייעלת באופן משמעותי את היכולת של מערך המכירות של הארגון לספק מידע ולסגור עסקאות מהר יותר, שכן באמצעות המערכת יכול כל נציג מכירות לנהל כמה וכמה התקשרויות מכירה בו-זמנית מול מספר לקוחות, מה שמאפשר קיצור של זמני ההמתנה לנציג. בנוסף מאפשרת המערכת לנציג המכירות להעביר ללקוח, תוך כדי ההתקשרות, תוצרי מכירה והמחשת מידע כגון דפי מוצר, סרטוני וידאו וחומרים שיווקיים נוספים, ובכך לסגור עסקאות באופן יעיל ומהיר יותר.

ניהול מכירות

מרכזיה דיגיטלית ארגונית עם וואטסאפ עסקי

GLASSIX מתפקדת כפלטפורמה מתקדמת לניהול וניתוב של פניות המתקבלות מלקוחות למספר הווטסאפ העסקי של הארגון. המערכת מנתבת את הפנייה אל המחלקה, הנציג או העובד המבוקש, ובכך משפרת את חווית המשתמש, שכבר לא נדרש להקיש שוב ושוב מספרי שלוחות. כל שנדרש מהלקוח הוא לפנות לוואטסאפ העסקי של החברה, וגלאסיקס, באמצעות כלי ניהול מתקדמים, מנתבת את הפנייה לפי המחלקה, הנציג, תיעדוף הפניה (לקוחות VIP לדוגמא), ופרמטרים נוספים.. 

במקום שעסקה תיפול בגלל עיכובי חתימה, עם GLASSIX, אין עיכובים ותירוצים. הנציג יוצר מסמך דיגיטלי ומפיץ אותו לסמארטפון, לטאבלט או למחשב של הלקוח, וזה חותם באמצעות מסך המגע או עכבר המחשב. 

להחתים לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים מרחוק

'בוט' מבוסס AI המאפשר לאסוף לידים ולספק מידע ללקוחות

הפתרון המשולב שמספקת קונסיסט מאפשר לשלב במערכת GLASSIX 'בוט' מתקדם המאפשר לנהל דיאלוג עם הלקוחות במטרה לנתב את הפניות, לאסוף לידים, לאפשר ללקוחות לבחור מוצרים ובדוק את זמינותם וכן לעקוב אחר סטאטוס הרכישות שלהם – באופן מיידי, ומבלי להצטרך להמתין לנציג שירות. 

GLASSIX מספקת API פתוח המאפשר אינטגרציה קלה עם מערכות CRM דוגמת CRM DYNAMICS של מיקרוסופט, וכן חיבור למערכות ERP, מערכות לניהול קריאות שירות דוגמת SysAid ואחרות.

חיבור למערכת CRM DYNAMICS

דילוג לתוכן