©2019 BY GLASSIX

המוצר שלנו

מרכזי שירות לקוחות הם הלב של כל עסק חי בימנו. הטכנולוגיות של היום מציעות מגוון רחב של פתרונות הכוללים ערוצי תקשורת מגוונים, מערכות ניהול קשרי לקוחות מתוחכמות, פתרונות טלפוניה מתקדמים ועוד.. גלאסיקס מכירה בחשיבות הרבה של שילוב הפתרונות הללו יד ביד ומספקת לכם פלטפורמה אחת כוללת אשר עוזרת לכם לשפר את חווית הלקוח, השירות והמכירה

 

רב-ערוציות

אנחנו בגלאסיקס מציעים מערכת רב-ערוצית המאפשרת ללקוח שלך להגיע אליך בכל ערוץ שיבחר. בין הערוצים שאנחנו מספקים תוכלו למצוא את פייסבוק, דוא"ל, מסרוני טקסט, צ'אטים באתרי האינטרנט ועוד

 

החוצה

ערוצים יוצאים

גלאסיקס מאפשרת לך ליזום קשר אקטיבי עם הלקוח שלך תוך שימוש בערוצים שהוזכרו קודם לכן. גישה זו מאפשרת הסטת שיחות מן הטלפוניה אל הדיגיטל ובכך עוזרת לייעל, לחסוך ולהתאים ללקוח את החוויה האולטימטיבית עבורו

פנימה

ערוצים נכנסים

גלאסיקס מספקת ללקוחות שלכם את האפשרות להגיע אל מרכז השירות והמכירות שלכם באמצעות דוא"ל, הודעות טקסט, פייסבוק, צ'אט באתר האינטרנט, טפסי צור קשר ואף להפנות שיחות במרכזיה לצ'אטים חיים. הלקוח שלך יכול תמיד לצפות בפניות ההיסטוריות שלו ואף לפתוח פניה חדשה בקליק - אנחנו נדאג לזהות אותו עבורך

רב-ערוציות

הסבר כללי

רב ערוציות הוא עולם שנכנס לתודעת השירות לפני מספר שנים ועוזר רבות בהעצמת חווית הלקוח, יעול הקשר מולו וחסכון גדול של זמן וכסף. העולם החדש מדבר על האפשרות לנייד שיחה מערוץ לערוץ בזמן הטיפול תוך המשכיות מלאה מבלי לאבד מידע היסטורי ופרטים

קשר ויזואלי

גלאסיקס זיהתה צורך בשטח והחליטה להשקיע משאבים רבים בפתרונה באמצעות ויזואליזציה. גרמו לכל המתחרים שלכם להישאר פעורי פה בעוד אתם מאפשרים שירות ויזואלי באמצעות תמונות ווידאו - מה שיאפשר לכם לזהות בקלות בעיות בשטח, להדריך את לקוחותיכם בצורה ויזואלית לפתרון מהיר ולחסוך זמן וכסף ע"י הפחתת זמן הטיפול בקריאות ומניעת ביקורי שטח מיותרים - כל זה באמצעות ערוץ התקשורת שמעדיף הלקוח שלכם

 

צפה

המוצר שלנו יאפשר לכם לברר מה קורה בזמן אמת בשטח באמצעות תמונות, וידאו, קול ומיקום GPS.
מרכז השירות שלכם יכול לזהות בקלות כל בעיה בשטח בקלות והלקוח שלך יוכל לשלוח לך מסמכים מכל סוג

פתור

מרכז השירות שלכם יוכל לצייר על המדיה הנכנסת או לשלוח פתרונות מוכנים מתוך גלריות תמונות, סרטוני וידאו או מדריכים למשתמש. תנו ללקוחות שלכם את האפשרות לפתור בעיות בצורה עצמאית בזמנם החופשי

חסוך

חסוך זמן וכסף ע"י קיצור זמני טיפול, הדרכה ויזואלית של הלקוחות ומניעת שליחת טכנאים לביקורי שטח מיותרים ויקרים.

חתימה על מסמכים

תן ללקוחות של את האפשרות למלא ולחתום דיגיטלית על מסמכים בכל זמן ומקום

  • הזנה דו-כיוונית של נתונים

  • בדיקת תקינות מידע וברירות מחדל

  • הוספת חתימה למסמכים קיימים

  • חתימה באמצעות מסך מגע

  • חתימת מסמכים אלקטרונית