FAQ

  • מדובר בשני מושגים דומים, אם כי לא זהים, אבל ניתן לומר שמבחינת תפיסה,  אומניצ'אנל מבטאת תקשורת מושלמת, כשהלקוח  יכול ליצור קשר מיידי עם נציג הארגון מכל פלטפורמה שהיא – סמארטפון, טאבלט, מחשב וטלפון – מכל מקום, בכל זמן ובכל ערוץ  דיגיטלי שיבחר – וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר, מיילים, צ'אט באתר, מיסרוני SMS ועוד.
  • מודל האומניצ'אנל מאפשר לנציג וללקוח לעבור מערוץ לערוץ תוך כדי ההתקשרות,  לפי הצורך, ללא פגיעה ברצף התקשורת.
  • גלאסיקס משווקת ומיושמת על-ידי קונסיסט, חברת טכנולוגיית מידע עם נסיון של שלושה עשורים ביישום ותמיכה במערכות תוכנה מתקדמות.
  • קונסיסט מעסיקה צוותים מקצועיים של מפתחים ומיישמים המספקים מענה לדרישות של לקוחות המערכת.
  • כמו כן מפעילה קונסיסט מוקד תמיכה ושירות – HELP DESK  – מקצועי המספק מענה לכל בעיה.
  • גלאסיקס מאפשרת לנציג החברה המשוחח עם לקוח לעבור מערוץ לערוץ, תוך כדי ההתקשרות – מבלי לפגוע ברצף התקשורת.
  • המערכת מאפשרת העברת תמונות וסרטוני וידאו ובין הלקוח לנציג החברה לצורך המחשת הבעיה והפתרון. 
  • GLASSIX מספקת ממשק משתמש ידידותי לניהול תסריטי שיחה
  • המערכת תומכת בשליחה של מסמכים דיגיטליים לטלפון הנייד של הלקוח עם יכולת חתימה דיגיטלית על-גבי מסך הטלפון – כך ניתן להשלים תהליכים עסקיים הדורשים החתמה על מסמכים וטפסים – באופן היעיל והמיידי ביותר.
  • ניתן לקיים שיחת ועידה דיגיטלית בין מספר משתתפים, כמו למשל להוסיף לשיחת ועידה, בזמן אמת, נציג תמיכה בכיר או טכנאי הנמצא בשטח, ללא תלות בערוץ תקשורת.
  • GLASSIX מספקת API פתוח המאפשר אינטגרציה קלה עם מערכות CRM, מערכות לניהול קריאות שירות, מערכות ERP ומנועי בינה מלאכותית.
    אנחנו בקונסיסט בנינו עבורכם מראש רכיבי אינטגרציה מלאים אל CRM DYNAMICS של מיקרוסופט, Salesforce, SysAid ועוד.
  • ניתן לבצע אינטגרציה מלאה בין וואטסאפ עסקי וגלאסיקס באמצעות API למרבית מערכות ה-CRM / ERP כולל: SalesForce, SAP, Oracle, Hubspot, Zoho, Microsoft Dynamics 365, ועוד.

    כמו כן יש חיבור למערכת ה- Service Desk הפופולארית בישראל SysAid, המשווקת ומיושמת בישראל אף היא על-ידי קונסיסט.

  • זמן ההקמה של GLASSIX מהיר מאוד ובמקרים רבים ניתן לעלות לאוויר תוך יום אחד בלבד.
  • הקמת המערכת מתבצעת על-ידי צוות המיישמים של קונסיסט.
  • ניתוב פניות המאפשר ללקוחות, לספקים ולכלל הפונים להגיע בקלות לכל מחלקה, עובד או נציג בארגון.
  • אוטומציה של תהליכים, תיעדוף שיחות וניהול תורים.
  • שליטה ובקרה של המנהלים על עבודת הנציגים ו- SLA.
  • מסכי ניהול בזמן אמת.
  • כן. קונסיסט היא משווקת ומיישמת מוסמכת ומורשית של וואטסאפ לעסקים באמצעות חברת VONAGE האמריקאית- אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום של תקשורת דיגיטלית בענן. 
  • לקונסיסט ול-VONAGE יש הסכם שיתוף פעולה לפיו קונסיסט היא משווקת ומיישמת מוסמכת של כלל הפתרונות של VONAGE ובכלל זה וואטסאפ עסקי.

קונסיסט, כחברת היי-טק בינלאומית הפעילה בעשרות מדינות ברחבי העולם, מספקת ללקוחותיה פתרונות רבים בתחום התקשורת הדיגיטלית, ובכלל זה וואטסאפ עסקי, ולכן בחרה לעבוד מול VONAGE – אחת מהמפיצות הגדולות בעולם של וואטסאפ העולמית. כלקוח של קונסיסט אתה נהנה מכל העולמות:  

  1. מכיוון ש-VONAGE הינה כאמור אחת מהמפיצות הגדולות בעולם של וואטסאפ עסקי, הרי שלקונסיסט יש גישה לוואטסאפ העולמית דרך אחת מהחברות הגדולות והמשפיעות ביותר בתחום.
  2. לקונסיסט יש ניסיון של עשרות שנים בשיווק, יישום ותמיכה במערכות תוכנה מתקדמות. לכן, עם העוצמה של קונסיסט והתשתית העצומה של VONAGE, נפתחות בפניך, כלקוח קונסיסט, אפשרויות רבות המספקות מענה כמעט לכל צורך תפעולי ושיווקי.
דילוג לתוכן