Glassix and CRM blog40
אריאל סהר

אריאל סהר

מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט

חיבור של מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX ל-CRM הארגוני מהווה מכפיל כח משמעותי במערכי השירות והמכירות

מערכות CRM כגון SALEFORCE,  ZOHO ו DYNAMICS הפכו לכלים מרכזיים במערכי המכירות והשירות של ארגונים ובניהול של הקשר עם הלקוחות.

וממש כפי שבמערכות יחסים בין-אישיות, כדי שהקשר יחזיק לאורך זמן ואף יתחזק, דרושה גם תקשורת מצויינת בין הצדדים, שכן בהיעדר תקשורת יעילה ובונה, גם הקשר הטוב ביותר עלול להיפגע. כלל זה מתקיים גם ביחסים עסקיים שבין הארגון ללקוחותיו – ככל שהתקשורת טובה ורציפה יותר, הקשר מתחזק והנאמנות של הלקוח למותג גוברת והופכת לאיתנה יותר ועמידה בפני פיתויים מצד מתחרים.

לכן, כפי שכל ארגון חייב מערכת CRM טובה כדי לנהל ביעילות את הקשר עם הלקוחות, נחוצה לו גם מערכת שתאפשר תקשורת מצויינת מול אותם לקוחות.

על-מנת לספק מענה לצורך עסקי ותפעולי זה, מספקת קונסיסט סל מקיף של פתרונות לתקשורת דיגיטלית עם לקוחות, הכולל, בין השאר, את פלטפורמת התקשורת הרב-ערוצית (אומניצ'אנל) גלאסיקס, המתממשקת למערכות ה-CRM הארגוניות.

החיבור של GLASSIX ל- CRM הארגוני הופך את התקשורת עם הלקוחות ליעילה מתמיד

מערכת גלאסיקס , המשווקת ומיושמת בישראל בלעדית על-ידי קונסיסט,  מהווה מהפכה של ממש בכל הקשור לתקשורת בין ארגונים ללקוחותיהם. התקנת גלאסיקס במוקדי השירות והמכירות מאפשרת ללקוחות ליצור קשר עם נציגי הארגון באופי מיידי מכל פלטפורמה – סמארטפון, טאבלט ומחשב (וגם טלפון), במגוון הערוצים הדיגיטלים – וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, מייל, צ'אט, שיחות וידאו, שיחות IP ועוד- מבלי שהלקוח יצטרך להמתין על קו הטלפון.  הקשר הוא ישיר ומיידי, והנציג מצדו יכול לנהל מספר התקשרויות ולספק שירות ולמכור בו-זמנית לכמה וכמה לקוחות. כך מספקת גלאסיקס מענה מקיף לצורכי הארגון: חווית הלקוח משתפרת באופן דרמטי שכן זמני ההמתנה מתקצרים, והארגון מסוגל למכור יותר וגם לספק שירות מהיר ויעיל יותר, מבלי להגדיל הוצאות.

החיבור של גלאסיקס למערכות ה-CRM  הארגוניות – SALESFORCE, ZOHO, DYNAMICS ואחרות, פותח מגוון עצום של אפשרויות המייעלות עוד יותר את הקשר בין הארגון ללקוחות. חיבור זה מאפשר, למשל, לנציג המכירות ליצור קשר עם הלקוח ישירות מתוך מערכת ה-CRM, כאשר כל ההתקשרות מוקלטת ומתועדת על-ידי גלאסיקס.

חיבור כזה אף מאפשר לכל מחלקה בארגון  – מכירות, תמיכה, שירות לקוחות ועוד-  לרכז את הפניות, לעקוב אחר האינטראקציות, לספק תגובות אוטומטיות לפניות באמצעות תבניות ולבצע פעולות שיווק ומכירה ביעילות, כמו למשל

טיפול לידים באמצעות הפצת  תוצרי פרסום וקידום מכירות – דפי מוצר, מודעות, מצגות וכו'- ללקוחות, בהתאם לאינטראקציות שלהם עם צוותי המכירות.  

מעקב מכירות: כאשר לקוח, למשל, ממלא טופס באתר החברה, מערכת ה CRM יכולה לשלוח לו הודעה אוטומטית באחד הערוצים (WhatsApp  לדוגמא) עם פרטי המוצר.

מעקב אחר עדכונים: ניתן להגדיר התראות אוטומטיות למעקב אחר הזמנות ועדכוני משלוח ללקוחות.

קבלת משוב מהלקוחות: לאחר שהטיפול בעניינו של לקוח מסתיים, מערכת ה CRM  שולחת לו באופן אוטומטי קישור למילוי טופס משוב למעקב אחר מידת שביעות רצונו/ה.

תקשורת פנים-ארגונית ושיתוף ידע: נצל את יכולות המערכת כדי להגדיל מכירות ולמקסם את יעילות הארגון באמצעות שיתוף ידע, תוצרי שיווק ועוד.

שילוב 'בוט' חכם –  CONSIST CHATBOT/VOICEBOT: שלב בפתרון גם את ה'בוט' החכם של קונסיסט, המאפשר להפוך פעילויות מכירה ושירות לקוחות לאוטומטיות, למכור יותר, ולספק ללקוחות חווית שירות מקסימלית!

זה רק על קצה קצהו של המזלג, שכן האפשרויות שגלאסיקס מספקת, במיוחד בשילוב החיבור למערכות CRM  ארגוניות,הן עצומות!

לקבלת פרטים נוספים ולהדגמה האפשרויות
054-9707777 או במייל: ariels@consist.co.il

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

קבל הדגמה ומחירים

דילוג לתוכן