פתרון אינטגרטיבי של GLASSIX עם וואטסאפ עסקי מאפשר לספק את השירות היעיל והמהיר ביותר – גם ללקוחות וגם לעובדי הארגון

לקוחות כיום, כמו גם עובדי הארגון, מצפים להיות מסוגלים ליצור קשר עם נציגי השירות, המכירות והתמיכה של הארגון באותה קלות שבה הם מתקשרים עם חברים

קרא עוד »

חיבור של מערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX ל-CRM הארגוני מהווה מכפיל כח משמעותי במערכי השירות והמכירות

מערכות CRM כגון SALEFORCE,  ZOHO ו DYNAMICS הפכו לכלים מרכזיים במערכי המכירות והשירות של ארגונים ובניהול של הקשר עם הלקוחות. וממש כפי שבמערכות יחסים בין-אישיות,

קרא עוד »
דילוג לתוכן