חיבור וואטסאפ עסקי והערוצים הדיגיטלים למערכות CRM ו-ERP

  • גלאסיקס מאפשרת לחבר את התקשורת המתבצעת בערוצים הדיגיטלים השונים למערכות ה-CRM וה-ERP הארגוניות.
  • החיבור של הערוצים למערכות הארגוניות מאפשר לנהל ביעילות מקסימלית תהליכי שירות לקוחות, שיווק ומכירות.
  • תהליכים אלו כוללים מעקב אחר האינטראקציות עם הלקוחות, תגובות אוטומטיות לפניות, טיפוח לידים ועוד.

חיבור למערכות ERP ו- CRM

באמצעות GLASSIX, ניתן לחבר את התקשורת המתבצעת בערוץ הווטסאפ העסקי של הארגון ויתר הערוצים הדיגיטלים האחרים למערכות הניהול של הארגון ולאפשר לכל מחלקה לרכז את הפניות, לעקוב אחר האינטראקציות, לספק תגובות אוטומטיות לפניות באמצעות תבניות ולבצע פעולות שיווק ומכירה ביעילות, כמו לדוגמא:

טיפוח לידים: הפץ תוצרי פרסום וקד"מ – דפי מוצר, מודעות, מצגות וכו'- ללקוחות, בהתאם לאינטראקציות שלהם עם צוותי המכירות או אתר האינטרנט.

מעקב מכירות: שלח הודעת WhatsApp אוטומטית עם פרטי המוצר שלך כאשר מישהו ממלא טופס באתר.

מעקב אחר עדכונים: הגדר התראות אוטומטיות למעקב אחר הזמנות ועדכוני משלוח ללקוחות.

קבלת משוב מהלקוחות: לאחר שהטיפול בעניינו של לקוח מסתיים, שלח לו באופן אוטומטי קישור למילוי טופס משוב למעקב אחר מידת שביעות רצונו/ה.

תקשורת פנים-ארגונית ושיתוף ידע: נצל את יכולות המערכת כדי להגדיל מכירות ולמקסם את יעילות הארגון באמצעות שיתוף ידע, תוצרי שיווק ועוד.

חיבור למרבית המערכות הארגוניות: ניתן לבצע אינטגרציה מלאה בין וואטסאפ עסקי וגלאסיקס באמצעות API למרבית מערכות CRM/ERP כולל: SalesForce, SAP, Oracle, Hubspot, Zoho, MS Dynamics 365  ואחרות.

כמו כן יש חיבור למערכת ה- Service Desk הפופולארית בישראל SysAid, המשווקת ומיושמת בישראל אף היא על-ידי קונסיסט.

חיבור למערכות ERP ו- CRM

באמצעות GLASSIX, ניתן לחבר את התקשורת המתבצעת בערוץ הווטסאפ העסקי של הארגון ויתר הערוצים הדיגיטלים האחרים למערכות הניהול של הארגון ולאפשר לכל מחלקה לרכז את הפניות, לעקוב אחר האינטראקציות, לספק תגובות אוטומטיות לפניות באמצעות תבניות ולבצע פעולות שיווק ומכירה ביעילות, כמו לדוגמא:

טיפוח לידים: הפץ תוצרי פרסום וקד"מ – דפי מוצר, מודעות, מצגות וכו'- ללקוחות, בהתאם לאינטראקציות שלהם עם צוותי המכירות או אתר האינטרנט.

מעקב מכירות: שלח הודעת WhatsApp אוטומטית עם פרטי המוצר שלך כאשר מישהו ממלא טופס באתר.

מעקב אחר עדכונים: הגדר התראות אוטומטיות למעקב אחר הזמנות ועדכוני משלוח ללקוחות.

קבלת משוב מהלקוחות: לאחר שהטיפול בעניינו של לקוח מסתיים, שלח לו באופן אוטומטי קישור למילוי טופס משוב למעקב אחר מידת שביעות רצונו/ה.

תקשורת פנים-ארגונית ושיתוף ידע: נצל את יכולות המערכת כדי להגדיל מכירות ולמקסם את יעילות הארגון באמצעות שיתוף ידע, תוצרי שיווק ועוד.

חיבור למרבית המערכות הארגוניות: ניתן לבצע אינטגרציה מלאה בין וואטסאפ עסקי וגלאסיקס באמצעות API למרבית מערכות CRM/ERP כולל: SalesForce, SAP, Oracle, Hubspot, Zoho, MS Dynamics 365  ואחרות.

כמו כן יש חיבור למערכת ה- Service Desk הפופולארית בישראל SysAid, המשווקת ומיושמת בישראל אף היא על-ידי קונסיסט.

דילוג לתוכן